Na początek należy sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet okazał się głównym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. filtr google levelrank . Według statystyk nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być ciągle obserwowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!