Najpierw trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne środki w reklamę w social media lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że aż 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google muszą być nieustannie obserwowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
https://levelrank.pl/blog-seo/seo-e-commerce-optymalizacja-sklepu-internetowego/
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz